tiistai 7. heinäkuuta 2015

Ihanien ihmisten viikonloppu!

Moikka!

Viime viikonloppuna oli jo legendaariseksi muodostunut Suviheinäturnaus Somerolla. Olihan sinne ihan pakko mennä! Oli ihana nähdä kavereita, vaikka ihan kaikkia en nähnytkään. Ilmakin suosi meitä :)

Meidän oli ensin tarkotus mennä Ruissiin, mut koska ollaan köyhiä opiskelijoita (ja ehkä vähän saamattomiakin) niin ei me sitten koskaan niitä lippuja saatu ostettua. No, oli meillä kyllä täällä Somerollakin ihan mukavaa!

Perjantaina siis oltiin urheilukentällä katsomassa niitä jalkapallopelejä. Toki siinä piti käydä vähän vaihtamassa vaatetta, ja syömässä välissä.  Kaiken kaikkiaan mukava ilta! :)



Lauantaina olinkin töissä. Menin aamulla ja pääsin siinä kolmen aikaan. Mun alkuperänen suunnitelma oli viettää aikaa Paulin kanssa, mutta.... nooh. Me lähettiinkin mun kavereiden kanssa viettämään aikaa, ja se illan vietto venykin sinne vähän sunnuntain puolelle. Oli kyllä jälleen tosi mukavaa. Sunnuntaina mulla olikin vapaapäivä ja päätin ottaa rennosti ja viettää aikaa Paulin kanssa. Käytiin pikaseen myös mummia ja pappaa moikkaamassa, mutta tultiin kuitenkin tekemään ruokaa tähän meille. Pauli lähti illalla ja mä jatkoin edelleen laiskottelua :D


Maanantai jatku myös vapaapäivällä ja mulla oli ideana pestä matot (hyi!), mutta koska tiistaiks oli luvattu sadetta, niin en voinu niitä pestä! No, yritin siivoilla vähän muuten, mutta jälleen ihana Janina pelasti mut tulemalla kylään ja piti mulle seuraa! :) Lähettiin siitä pikkuveljen kanssa jälleen mummile ja papalle ja vähän jumituttiin sinne! Pienen treenin ehdin myös maanantaina onneks tekemään! :)

Ihanan viikonlopun jälkeen on hyvä alottaa uus työviikko :) !!



I-M


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti