keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Uus blogi, eka teksti !

Moikka!

Miten alottaa uusi blogi? Kysymys, jota oon tässä kone auki miettiny noin 15 minuuttia. Mietin, et pitäiskö esitellä itsensä jotenkin... Eipä kai. Pitäsikö kertoo jotain elämästään tai miks mä tän blogin alotan... Ei. Joten päätin alottaa sen kertomalla, miten mun kesäloma on alkanut! :)

Oon nyt siis ekaa viikkoa kesälomalla! Eka vuosi urheiluopistossa takana, kaksi vielä edessä.
Mun kesäloma alko mahtavalla viikonlopulla. Aurinkoa, mökkeilyä ja grillailua. Nii ja tietty jääkiekkoa vaikka se kyseenalainen peli olikin sunnuntaina. No maanantain kulutin siivotessa tätä kämppää. Päätin viedä matot ulos ja pestä lattiat.. Ja vihaan siivoomista yli kaiken!

Tiistai meniki sitte vähän erilaisissa tunnelmissa.. Kerron varmaankin siitä myöhemmin. :)

Tänää onki tuullu ja satanu koko päivän, et eipä tässä kauheesti mitään tekemistä oo ollu. Katoin taas vaan sarjoja ja leffoja. Melkeinpä koko päivän tähän asti. Viel illalla valmentamaan noita pikkusia uimareita! :)

Yritän olla aktiivinen kirjottelija nyt ku keksin tän blogin alottaa !

I-M


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti