torstai 9. helmikuuta 2017

Torstain top5 !

Tänään mennään suoraa asiaan, nimittäin toplistaan! Listan aiheena tänään mun lemppari aihe eli kengät. Toisin sanoen menin kenkäkaapille ja valitsin mun kaikista kengistä viis lempparia. Ne jotka mua yhtään tuntee, tietää kuinka paljon tykkään kengistä, joten viiden valkkaaminen ei ollu helppoa, mutta onnistuin! Mennään asiaan! 👞👟👠



1. Timberland, talvikengät ❆⛄

Nää kengät on ollu mulla jo kaks vai peräti kolme vuotta. Nää on todella hyvät jalassa ja LÄMPIMÄT! Tykkään myös suuresti näiden ulkonäöstä. Kengät oli aika hintavat, mutta kannatti maksaa, sillä kuten näette, kengät on kestäny jo aika pitkään ja pysyneet hyvässä kunnossa. Vahva suositus, jos oo vaihtamassa talvikenkiä! 



2. Skechers air-cooled 

Mulla on kahdet vähän rennommat vapaa-ajan lempparit ja nää on niistä toiset! Kengät on erittäin pehmeät jalassa ja näillä jaksaa kävellä vaikka koko päivän. Kengät on myös tosi kevyet ja korotettu kantapää tekee niistä supermukavat. Mutta kaiken kruunaa väri! Suurta rakkautta nämä! 🔴🔴🔴



3. Nike airmax

Ja yllätys, nää on ne toiset vapaa-ajan lempparit. Näistä mun tuskin tarvii kertoo sen enempää. Ihanat jalassa, tyylikkään näköset ja menee asuun kuin asuun! Tosin, mun airmaxit on valkoset, eli todella arka väri. Varsinkin mulle, ku sotken aina kaiken. Pesin nää nyt taas, ja aika hyvin lika lähti. Nyt näistä jopa tajuu, et nää on valkoset eikä harmaat! Mä rakastan näitä kenkiä!👟👟



4. H&M nilkkurit

Etin tosi kauan sellasia nilkkureita, joissa ois vähän korkoa ja jotka olis tukevat jalassa. Kävin kenkäkaupoissa ja etsin ja etsin, kunnes! Kävelin H&M:n liikkeeseen ja kokeilin näitä jalkaan. Sen jälkeen en ookkaan ollu baarissa muilla, kun näillä! Näissä on tukeva korko ja paksu, pehmeä pohja. Jalat ei vaan yksinkertaisesti väsy! Tykkään näistä super paljon. Kuvista sen kyllä huomaa noista likatahroista, että on ollu usein jalassa… ⚫♛




5. Din sko, avokkaat

Nämä kengät mä ostin alunperin yhtä juhlatilaisuutta varten, mutta näistä tulikin mun yhdet lempparit. Nämäkin on mun mielestä hyvät jalassa ja näissä on tukeva korko. Tykkään myös tuosta remmistä, joka menee nilkan ympäri. Sen lisäks, että se näyttää kivalta, se pitää myös kengän todella hyvin paikoillaan. Tykkään näistä ihan älyttömän paljon! 💜





Ai että mä rakastan kenkiä!! Tätä oli ihan älyttömän kiva tehä tätä listaa ja kuvasin muuten videonkin! Se löytyy tuben puolelta ja laitoin siitä linkin tähän!

Mä jatkan itteni parantelua vielä tän illan ja huomenna suuntaankin laivalle!!! Nyt ei olis siis aikaa olla enää kipee, mutta ei voi mitään. Kai se köhä siitä helpottuu 😉

Mukavaa viikonloppuu kaikille! 

- I-M


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti