torstai 2. helmikuuta 2017

Torstain top5 !

Jesjes! Taas yks viikko hurahti älytöntä vauhtia. Tosin mulla se on menny lähes kokonaan sängyn pohjalla kipeenä, mutta blogiin kirjotan silti! Videota en oo tosiaan tällä viikolla kuvannu, koska näytän aivan kamalalta. 💀Ens viikolla uus yritys!

Tällä viikolla mun lista koostuu tämänhetken lempibiiseistä. Koska kuuntelen todella laidasta laitaan niin kotimaisia kuin ulkolaisiakin artisteja, niin valitsen tähän viisi suomalaista, tämänhetkistä eniten mun kaiuttimista soivaa biisiä. Lets go!

1. Makee ja selkee - Cheek feat. Kasmir

Tää biisi on ollu mun yks ehdoton suosikki siitä asti, kun Alpha Omega - albumi julkaistiin. Kyseinen kappale on myös mun lemppari kyseiseltä albumilta. Biisi kertoo hyvin kieteyttenä, miten Cheekistä eli Jaresta tuli mitä tuli. Tästä kappaleesta tulee aina hyvälle tuulelle ja tätä ei vaan voi kuunella hiljaisella vaan volat kaakkoon ja kaasu pohjaan! 😎😎 Kuuntelehan biisi tästä!

2. Enemmän kuin valmis -  Aste

Tällä hetkellä tää kappale toimii ihan loistava tsemppibiisinä! Toimii lenkillä, salilla ja ihan vaan sohvalla kuunneltuna, jos tuntuu ettei meinaa jaksaa. Loistavat sanat ja jää takuulla päähän soimaan. 💪💪 Kuuntele biisi tästä!

3. Älä herätä mua unesta - Mikael Gabriel 

Biisi, jossa on uskomattomat sanat! Uskon, että jokanen voi samaistua tähän biisiin. Mikael Gabriel nousi mun silmissä todella paljon Vain elämää-ohjelman aikana ja varsinkin, kun olin äidin kanssa katsomassa Miklua Tampereen Pakkahuoneella. Arvostan suuresti tota jäbää! 🙏😍 ÄITI, TÄÄ ON SULLE! Kuuntele biisi tästä!

4. Hukutaan - Arttu Lindeman

Muutaman ryyppybiisin jälkeen Linde pudotti tän kappaleen ja rakastuin heti. Täs biisissä on niin kauniit sanat ja kertosäe vie mukanaan heti. Ei tätä voi kuvailla sanoilla, joten kuuntelehan biisi tästä!
💕💕

5. Sinä riität - Mikko Harju

Sain jokunen aika sitten viestin mun ystävältä Sannilta; "Seuraavan kerran kun on huono päivä, niin kuuntele Mikko Harjun Sinä riität💗" No, mä kuuntelin ja itkin. Tuntu taas, että tää biisi ois ku mulle tehty. Pystyin samaistumaan joka ikiseen sanaan! Tätä biisiä ei löydy youtubesta, joten kuunnelkaa spotifysta. 😍

Siinä kuunneltavaksi muutama biisi, jotka mulla tällä hetkellä soi lähes joka päivä! Toivottavasti löyty jotain uutta myös teille. 

Vielä tähän loppuun anteeksi siitä, ettei videota tällä viikolla tullut, mutta panostetaan ensi viikolla sitten kunnolla!! 👌👍

- I-M


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti