keskiviikko 3. toukokuuta 2017

KIITOS MUMMO !!

2.4.2017 pääsin kokemaan jotain, mistä oon vaan unelmoinu. Mun mummo nimittäin vei mut kattomaan taitoluistelun mm-kisojen loppunäytöstä. Taitoluistelu on aina ollu sellanen laji, jota oon katellu ja seuraillu just mummon kanssa ja sillon tällön yksinkin. Mummo on aina muistuttanu mulle koska tulee telkkarista mikäkin kisa ja jos en oo ite ehtiny seurata, mummo on pitäny mut ajantasalla miten mm meidän lemppari on pärjänny missäkin kisassa. Taitoluistelu on niin kaunis laji ja sen kokeminen livenä on ihan uskomatonta.

Menin jo edellisenä iltana mummolle ja vaarille yöksi ja seuraavana päivänä lähdettiin ajelemaan Helsinkiin. Matka oli todella mukava, ja päästiin vähän juttelemaan mummon kanssa ihan kahdestaan. Sellaset juttuhetket tekee joskus ihan super hyvää. Varsinkin jos saat puhua ihmiselle, johon voit luottaa tilanteessa kun tilanteessa. No päästiin perille, auto Hartwall areenan parkkiin ja jonon kautta sisälle. Nähtiin siellä jopa tuttujakin.
Esitys alko ajallaan ja se oli niin upee. Sanat ei ees riitä kuvailemaan. Koko shown aikana kävin tunteita läpi ihan älyttömän määrän. Nautin niin paljon koko hommasta! Muutama kyynelki tais siinä silmäkulmasta tipahtaa…  Kuvat ei todellakaan kerro oikeestaan mitään, mutta tässä silti muutama otos reissusta!




















Tuun olee ikuisesti kiitollinen mummolle tästä reissusta ja kokemuksesta! Tää oli ihan uskomatonta! KIITOS MUMMO!!!💖💋

Vielä yks juttu! Jos oot tykänny lukee mun blogia, niin olisin hirmu kiitollinen, jos laittaisit blogiani jakoon eteenpäin, jotta myös sun kaverit vois lueskella mun lemppari vaatteista yms. Kiitos jo etukäteen! Ootte ihania ja oon kiitollinen teille kaikille, jotka jaksatte aina lukea mun blogia! 💜

- I-M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti