perjantai 28. huhtikuuta 2017

Aika mahti pääsiäinen !

Pääsiäisestä alkaa olla jo aikaa ja vappuki on jo ovella. Mulla oli kuitenkin sen verran kiva pääsiäinen, et haluun palata siihen vielä! 💗

Nimittäin sain pääsiäisenä mun vanhan luokkakaverin Kisakalliosta mun luokse koko pääsiäiseks. Janni tuli mun luo siis torstaina illalla ja samaten Sanni tuli istumaan iltaa tähän meille. No, ilta venähti tietty yön puolelle. Oli tosi mukava ilta, ja oli ihana olla myös Sannin kanssa pitkästä aikaa. 😊

Perjantaina päästiin Jannin kanssa vaihtamaan kunnolla kuulumisia ja suunniteltiin siinä päivän ohjelmaa. Päätettiin lähteä päivällä kävelemään Tampereen keskustaan, koska oli niin hieno ilma. Saatiin Pipsakin mukaan ja meillä oli kyllä tosi mukavaa.




Illalla päätettiin lähteä kattomaan Nikke Ankaran keikkaa Tampereelle. Kaiken kaikkiaan mukava ilta, mitä nyt aina on vähän draaman poikasta matkassa mukana. Hengissä kuitenkin selvittiin kotiin, hesen kautta!



Lauantaina meillä oliki selvät suunnitelmat päivälle. Oltiin menossa nimittäin meijän yhteisen frendin synttäreille. Oltiin sovittu, että lähetään iltapäivällä yhessä ajelemaan kohti Keravaa. Matka oli ihan sika kiva, kun laulettiin vaan täysillä kaikkia biisejä ja muisteltiin vaikka ja mitä. Perillä meillä oli vaatteiden vaihto ja sitten alkoki bileet. Oli ihana nähä kaikkia Kisisläisiä, jotka pääsi paikalle! Jo oli aikakin nähdä. Oli kivat synttärit ja oli hauska bailata vanhalla keskiviikkoiltojen exit-jengillä! 😎 Kiitos Evelle hyvistä bailuista!


Sunnuntaina kun saavuttiin takas Tampereelle, haettiin Jannin kanssa ruokaa ja kaikkia mahdollisia herkkuja mitä vaan löyty ja tultiin makoilemaan mun luo. Kateltiin siinä sen päivän aikana mm Kumman kaan molemmat tuotantokaudet ja taidettii jopa alottaa niitä uusiks alusta… Lämmitettiin myös ekaa kertaa mun uuden kodin sauna. Teki aika hyvää päästä lämmittelemään ja vähän  juttelemaan asioista. 💜



Maanantaina sain vielä pitää Jannin itelläni ja me lähettiin keskustaan ottaan vähä valokuvia ja leikkimään turisteja. Käveltiin jonkun aikaa pitkin Tamperetta ja muutamia hyviäki kuvia saatiin otettua. 😇




Ihan turisteina 😎



Iltapäivällä meijän isä tuli käymään vielä ja toi mulle vähän lisää huonekaluja ja laitto mulle hyllyt seinää! Parasta!!!

Illalla Janni sitten lähti ajeleen kotiin päin ja mä jäin tänne yksin nyhjöttämään. Kävin mä vielä illalla kävelyllä Sannin kanssa, mutta sitten loppuillan makasin kotona.

Oli niin ihana pääsiäinen ja oli ihana nähdä kaikkia ystäviä. Oli myös tosi kiva saada Janni tänne, sillä me nähdään ihan liian harvoin. Pitäsi nähdä ehdottomasti useemmin!! 💙💙💙

Kiitos kaikille, jotka oli osana mun pääsiäistä ja teki siitä sen, mitä se oli! Mulla on ihania ihmisiä ympärillä. Muistakaa arvostaa teille rakkaita ihmisä ja kertokaa niille tarpeeks usein, mitä ne merkitsee just sulle! Mä en pärjäis ilman mun ystäviä. Ootte kaikki korvaamattomia! 💕

Nyt kohti vappua! 🎉🎈 Mä alotin mun vapun vieton käymällä Somerolla hakemassa vähän mummin tekemää simaa ja näin siinä samalla myös toisetkin isovanhemmat. Illalla käyn vielä reenaamaassa niin voi hyvällä omalla tunnolla sitten olla rennosti vapun. Huomenna suuntana Helsinki!!

Ihanaa ja hauskaa vappua teille kaikille! 💋

- I-M




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti