perjantai 18. toukokuuta 2018

KIITOLLINEN 🙏🙏

Moikka!

Ihan ensimmäisenä haluun kiittää teitä kaikkia! Joka ikistä, joka on lukenut mun tekstejä ja jokaista, joka on lähettänyt mulle viestejä ja tsempannu ja rohkassu mua. Ootte ihan uskomattomia, kiitos!

Mua jännitti edellisen tekstin julkaseminen ihan älyttömästi. Pyörittelin ajatusta tekstistä pitkään ja kun kirjotin sen, se oli valmiina jonkin aikaa. Lueskelin sitä läpi ja mietin, voinko julkasta jotain näin henkilökohtasta. Mitä, jos saan pelkkää p*skaa niskaan? Mitä jos mun kaverit ei enää ookkaa mun kavereita, koska paljastan niille kaiken?

Kun painoin "Julkaise"-nappia, suljin samantien läppärin kannen, enkä uskaltanu avata sitä seuraavaan pariin tuntiin. En halunnu nähä lukijamääriä. Puhelimeen tuli ilmotuksia facebookista, jonne tekstin myös jaoin, mutten halunnut avata niitäkään. Pakkasin viltin ja vesipullon reppuun, biksut päälle, ja lähdin rannalle.

Kun olin hetken maannu auringon alla, päätin, että nyt on kurkattava. Avasin facebookin ja varovasti kurkkasin ilmoituksiani. Noin 20 tykkäystä ja saman verran kommentteja. Kommentit oli pelkkää positiivista. Siinä kohtaa huokasin ja tirautin muutaman kyyneleen.

Päivän mittaan sain monia monia yhteydenottoja eri some-kanavien kautta. Ystävät, tutut ja puolitutut kommentoivat kirjotusta, tsemppasivat ja mikä parasta, uskaltautuivat kertoa myös omista vastoinkäymisistään ja ongelmistaan. Se tuntu älyttömän hyvältä!

Tällä hetkellä päällimäisenä fiiliksenä on kiitollisuus. Oon niin kiitollinen siitä, että mun ympärillä on näin paljon välittäviä ja mua tukevia ihmisiä Mua ei tuomitukkaan, eikä kukaan tullu sanomaan mulle mitään pahaa. En osaa tarpeeks kiittää teitä siitä!

Aion jatkossa olla rohkeempi ja avoimempi näiden asioiden suhteen. En enää aio olla hiljaa. Nyt on mun vuoro puhua!

Mitä tän hetkiseen olotilaan tulee, mulla on ihan hyvä fiilis. Ihanaa, kun aurinko on paistanu ja on saanu olla ulkona. Eilen isovahemmat kävi kylässä ja tänään on maanantaista asti venattu perjantai. Nyt vois heittää musat täysille ja lähtee lenkille. Tehkää tekin samoin!

Ihanaa viikonloppua! 💋💛



- I-M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti