maanantai 16. kesäkuuta 2014

Epätoivonen Vansien metsästys

Heissan!

Siis pakko sanoo heti aluks, et on kyllä niin muun tuuria: olin siis laivalla ja katottiin sieltä meijän Eelikselle vansseja. No nehän löyty heit ja maksoki vaan 45€. No, mä olin myös vanssi hyllyllä varmaan tunnin ja tuskailin, kun ei löydy. Oli yks koko liian iso ja yks koko liian pieni, mut ei tietenkään sitä mun kokoo.. No äiti sitte sano, et tilataan netistä.

Lauantaina en si ees ehtiny netistä niitä tsiigaileen. Oltiin nimittäin pappan syntäreillä ja illalla Marika ja Paulo tuli meille grillaileen ja katottiin sitten toi uusin Sami Hedbergin dvd. Oli kyllä mukava ilta.

Sunnuntaina nukuin vähä liiankin pitkään aamulla. Oli niiiiiin laiska olo. No, aloin sitte äidin kans tutkailemaa netistä niitä vansseja... Nojoo. Makso 65€ + toimituskulut.. Enkä löytäny ees mitään kivoja. Sit päätettiin hypätä autoon ja auton nokka kohti Helsinkiä. Forumiin ja vans-liikkeeseen! Mun tuurillahan siel oli parit tosi hienot; ei kokoja mistään! Mulla alko jo usko loppumaan. No, liikkeen myyjä sano, että käykää kattomassa tosta skeittausliikkeestä, että siel on tosi usein vansseja. No käveltiin sinne-turhaan! Sepäs oliki menny kiinni klo 16!

Kierreltii jotai kenkäkauppoja, eikämistää löydy. Viiminen toivo oli enää stockmann. No sinne urheiluosastolle ja siellä oli! Ja oli muuten ihan hemmetin hienot sellaset!! JA MUN KOKOO! Kassalla meille ilmeni viel yks mukava yllätys, kun näillä kengillä oli hintaa vaan 27€!! JES!

Nyt täällä on yks onnellinen huippuhienojen vanssien omistaja! :)







Kun vihdoin oli kengät läydetty käytiin syömässä Burger Kingissä. Ajeltiin siinä vielä vähänaikaa Helsingissä. No, sitten kello alkokin olee jo sen verran, et kotisohva kutsu. Telkkari auki ja Vain Elämää-sarjan ensimmäisen tuotantokauden uusinnat! <3 :)





Laitetaan tähän vielä tää maanantaikin. Eli tänää oon vaa pelannu lautapelejä Eeliksen kanssa :) Nyt pitäis vielä käydä ajamas pappalla nurmikko. :)

Mukavaa viikonalkuu kaikille! :)

I-M


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti