sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Lazy Sunday

Moikka!

Sunnuntai... Normaalisti on tottunu, et aina sunnuntaisin on hirvee pakkausstressi yms kouluu varten. Nyt kesälomalla vaan ajattelee, et huomenna on maanantai, mitäs siitä sitten. Onhan lomailu kivaa, mut ite ainakin kun oon nyt lomalla, haluisin tehä kaikkee. Enkä tarkota mitään siivoomista vaan kaikkee mukavaa. Nähä kavereita ja käydä ostoksilla ja ajeluilla ja käydä uimassa.

No tänään on ollu kyllä maailman löysin päivä. Oon kattonu ehkä joku sata leffaa jo ja vaan maannu. Eipä toi ilmakaan oon kauheesti ulos houkutellu, joten annettakoon välistä jääny lenkki anteeksi...

Miley Cyrus on täl hetkel Suomessa ja mun kaveri istuu hartwall areenan katsomossa ja odottaa... Oon ihan superkateellinen, vaikken niin kauheen suuri fani ookkaa. Olis ollu silti ihan sika hieno nähä se show! Mut oon  tosi onnellinen mun kaverin puolesta, et hän pääsi sinne! Uskon, et hän nauttii kyl täydestä sydämestään siellä! :) <3

Eiköhän heti, ku kirjotan huonosta kelistä, niin aurinko pilkahda tuolt pilven raosta... Täytyyks sittekin vaa mennä sinne lenkille... Nääh, tänään on sunnuntai, meen huomenna! :)

Eipäkai tässä muuta!

I-M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti