lauantai 14. kesäkuuta 2014

Kone kotona !

Moi!

Nyt onki paljon kirjotettavaa. Tosiaan sain mun koneen juntturaan ja se on ollukki huollettavana sitte maanantaista asti ja eilen sen vasta sain takasin kotiin! Onneks .. Niin orpo olo oli ilman konetta!

No alotetaan nyt vaikka siitä Tampereen reissusta! Eli olin tossa keskiviikosta sunnuntaihin Tamperella. Olin ekat pari yötä mun kaverilla Pipsalla. Käytiin siinä keksustassa pyörimässä. Vähän shoppailtiin ja käveltiin ja nautittii vaan ilmasta. :)Seuraava aamupäivä meni Pyynikin näkötornilla munkki kahvilla ja sen jälkeen käveltiin siellä Pyynikillä. :) Ku päästii takas autoo ni hetki sen jälkee alko järkyttävä ukkonen ja vesisade.. Se ei sit ollukkaa enää niin kauheen kivaa.. Illall oltiin sitte pienellä porukalla yhdellä tutulla iltaa istumassa. :)

Pyynikillä 



No, lauantaina olin edelleen siel Tampereella, Paulin äidin synytmäpäivillä :) Oli mukava päivä! :)
Sunnuntaina lähdin sitten junalla kotiin ja käytiin illalla viel yksillä syntymäpäivillä. :)

Maanantaina mä olikin töissä ekan kerran tänä kesänä. Oli tosi kiva päästä taas töihin. Mä kun tykkään tost mun kesätyöpaikasta! :) Koko päivä melkeen meniki sitte siellä. :)


Tiistaina aamulla kävin lenkillä ja tein vähän kyykkyja ja vatsoja ja selkiä tossa terassilla. Iltapäivällä lähettiinki sitten Turkuun ja sieltä laivalla kohti Ruotsia. Tosin maihin ei päästy missää vaiheessa, mutta risteily oli ihan jees. Vähän toi viking grace on kyllä sellanen eläkeläislaiva, mutta mummon ja vaarin kanssa siellä oltiinkin, joten... Ihan mukava reissu se sitten olikin. Kotiin päästiin keskiviikkoiltana :)






Torstaina olikin sitte Radio Aallon helsinkipäivän konsertti ja meijän suunnitelma oli mennä sinne sitte hyvissä ajoin jonottaa että pääsee eturiviin. No aamulla kun sato kaatamalla, niin ei oikee houkuttanu lähtee,  joten päätettiin mennä kattomaan pelkästään se Cheek! No se olikin ihn huippu keikka, ja päästiin vielä eturiviinki, kiitos Lauran! <3 Huippu mies, ja huippu keikka! Lavalla nähtiinmyös Diandra ja Erin Cheekin kanssa! Oli ihan huippuu! Täs nyt vaan pari kuvaa! :)

Sokka irti






Laura <3



Perjantai meniki lepopäivänä ja Pauli tuli tähän meille. Tänäänkään ei oo vielä mitään suunnitelmia, joten katotaan mitä keksitään täällä!

Tuli toooosi pitkä kirjotus, mut toivottavasti jaksatte lukee :)

Ei tähän hätään nyt muuta :)

I-M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti