keskiviikko 1. maaliskuuta 2017

LOMA LOMA LOMA!

Jes, se fiilis kun sunnuntaina lähdin töistä ja tajusin siinä kun istahdin autoon, että mullahan alko loma! Vaikka en mitään aio tehäkkään, niin silti on ihanaa saada vähän aikaa vaan olla ja levätä. Tehä just niitä asioita, mistä tykkää. 👌

Viikonloppuna lauantaina mun ystävä tuli mun luokse yöks ja oli kivaa viettää aikaa yhessä ihan kunnolla. Sunnuntaina tehtiin yhessä aamupalaa ja mentiin siitä Ikeaan. Siellä vierähtikin sitten jokunen tovi . . . Pyörittiin siellä reilu kolme tuntia. Ei siinä muuten mitään ois ollu, mutta mulla tuli siinä ehkä hiukan kiire töihin. Kaikesta huolimatta olin ajoissa hallilla ja kaiken ilisäks työtkin suju tosi kivasti!



😋




Sen jälkeen tosiaan lähdin sieltä ja meninkin melkein suoraa hakemaan samaista frendiä mun luo viel toiseks yöks. Vaikka ei muuta tehty kun istuskeltu ja juteltu (ja syötiin ihan liikaa), niin oli tosi mukavaa. Eipä sitä muuta tekemistä olis ees kaivannu. 💖

Maanantaina lähdin sitten päivällä ajelemaan Saloon isän luokse muutamaks päiväks. Salossa vietin pari yötä. Tiistaina lähettin käymään Turussa. Olin käymässä mun hyvällä ystävällä, ja siitä mentiin iskän kanssa sitten Myllyyn ostoksille. Mulla oli hakusessa sellanen fiksumpi kangastakki. Sellanen, joka menis niin arkeen ku juhlaankin ja aikani kierreltyäni sellanen vihdoin ja viimein löyty! Löysin sellasen takin Vilasta. Niitä oli kolmessa eri värissä; musta, valkoinen ja tumman sininen. Ketään ei varmaan yllätä, että mun valinta oli musta… Laitan siitä kuvia myöhemmin! 😌😂





Tästä mun viikko jatkuu Somerolle ja siellä vietän varmaankin myös pari yötä. Blogin puolelle palataan taas torstaina! 😉

Kiva kun jaksoit taas lueskella mun blogia. Toivottavasti luet vielä uudestaankin! 🙏

- I-M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti