torstai 2. maaliskuuta 2017

Torstain top5 !

Tänään on taas torstai! Koska oon nyt ollu lomalla, niin tehään tääkin aika rennolla kädellä tällä viikolla. Ajattelin palata ajassa taaksepäin, ja muistella hiukan mun lempparilomia, mitä oon viettäny. Jos oot ollu yhdelläkään mun lomalla ollu mukana, niin älä pahota mieltäs jos et listalta itteäs löydä. Kaikki lomat on ollu unohtumattomia ja ihania, täynnä kokemuksia, joten ehkä nääkään ei välttämättä oo top5. Nää on ehkä enemmänkin top viis muistelut! Mennään suoraa asiaan 😎😎

1. LAPPI LAPPI LAPPI

Ollaan lähes joka talvi käyty viikon lomalla lapissa laskettelemassa. Meijän kohteet on yleensä vaihdellu Rukan ja Levin välillä, joskus ollaan oltu myös Pyhällä. Mä en välttämättä oo se talven suurin ystävä, mutta laskettelu on ihanaa! Kunnon rinteet, hyvä keli ja sukset alle, niin johan sujuu. Illat on ihana viettää mökissä saunoen, syöden ja lautapelejä pelaillen. Jos et oo koskaan vielä kokeillu, niin suosittelen! (P.s. Lappi on todella kaunis myös kesällä!)

2. KROATIA

Oltiin viime kesänä isolla porukalla Kroatiassa, Splitissä. Mun mielestä reissu oli unohtumaton. Kiva jengi, upeet maisemat ja mikä keli! Aurinko paisto ja siellä oli mullekki jo tarpeeks lämmin. 😉 Nähtiin ja koettiin paljon, mutta ehdittiin myös rentoutumaan. Just passeli loma mun makuun. 





3. HOUSTON, TX

Sen jälkeen ku mun täti ja hänen mies muutti jenkkeihin, oon päässy käymään siellä muutamaan otteeseen. Kaks kertaa ollaan oltu Houstonissa käymässä ja oon tykänny hirveesti kyseisestä mestasta! Toisella kertaa ajeltiin myös Grand Canyonille ja siihen nyt ei ees sanat riitä. Voitte vaan kuvitella! Mulla ei niin vanhoja kuvia koneelta löytyny, mutta ei niistä kuvistakaan kaikkea nää.  Käykää ehdottomasti jos sellanen tilaisuus tulee! 😎

4. BERLIINI

Tää kaupunki!!! Voisin muutaa Berliiniin melkeimpä koska vaan. Kun kävin ekan kerran kyseisessä kaupungissa, kelasin jo sillon et WOW! Me ollaan käyty äidin kanssa pari kertaa siellä katsomassa Sunrise Avenuen konserttia. Toisella kertaa meillä oli hiukan aikaa mullekkin, joten päästiin oikeesti tutustumaan kaupunkiin ja kiertelemään ja kuvailemaan. Mun mielestä Berliini sopii tosi hyvin parin viikon kaupunkilomalle tai parin päivän irtiotolle - todella hyvin kumpaankin tarpeeseen! 💗







5. WASHINGTON DC

Sain synttärilahjaks mun samaiselta tädiltä ja hänen mieheltään matkan jenkkeihin!! Sain itse valita kahdesta kohteesta ja valinnan jälkeen ajankohdaks päätettiin joulu 2015! Unohtumaton reissu ihanassa seurassa! Kirjotin siitä aikasemmin blogiin jo. Siellä on paljon kuvia ja fiiliksii koko matkasta. Tsekkaa teksti tästä! 

Vähän erilainen top5 tänään, mutta toivottavasti tykkäsit! Must on kiva välillä muistella vanhoja reissuja ja juttuja ja palata niihi hetkii. Ihmiset ja elämäntilanteet muuttuu ja senki takii on kiva muistella, millast oli olla just tolla hetkella ja noiden ihmisten kanssa. Myös kelailin tässä samalla, paljonko oon ite muuttunu ja kasvanu tässä ajan kuluessa. Oon kuitenkin onnellinen tällä hetkellä ja kiitollinen jokasesta edellämainitusta matkasta ja ihmisistä jotka on ollu mukana! 




Ihania juttuja ja siistejä reissuja oon saanu kokee! Toivottavasti myös sä löysti näistä ehkä jotain ideaa seuraavii lomii varten! 😊😊😊

Mukavaa loppuviikkoa kaikille! 💖

- I-M




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti