torstai 23. maaliskuuta 2017

Torstain top5 !

Tässä onki menny jo pari viikkoo näköjään hujauksessa. Mulla on ollu ihan älyttömästi tekemistä, enkä vaan oo ehtiny kirjottaa tänne. Haluun myös panostaa jokaseen tekstiin sen verran, että oon kelannu mielummin olla kirjottamatta, kun hutasta vaan jotain kasaan. Mutta nyt, nyt ehin kirjottaa tän torstain tekstin, joten mennään asiaan!

Koska nyt ku oon vihdoin kunnolla terve ja oon päässy taas reenailemaan, niin kelasin kertoo teille mun lempi treenibiisit. Näit biisei ite luukutan salilla aina ihan kunnolla ja näistä saa boostia treeniin ihan älyttömästi. Lisätkää ihmeessä soittolistoillenne, jos vaan miellyttää!🎶🏃



1. Ni**as in Paris - JAY Z

En tiiä pitääks mun ees avaa tätä biisiä yhtään mitenkää, koska Jay Z ei vaan tee huonoja biisejä. Varsinkin tää, tää on ihan huikee! Tästä saa aina niin paljon voimaa treeniin ku treeniin. 
Käy kuuntelee tästä!

2. POWER - Kanye West

Näissä kaikissa biiseissa on oikeestaan samat perustelut; tääkin biisi saa treenin kulkemaan! Musta on hauskaa, kun välillä esim salilla meinaa vaan voimat loppua, mutta kun laitat hyvää musaa tuleen kuulokkeista niin yhtäkkiä jaksaa taas! 
Käy kuuntelee tääki biisi tästä!

3. Fight Night - Migos

Tän artistin biisit on musta hyviä treenibiisejä, mutta tää on yks parhaista! Parasta tässä on myös se, että kyseinen artisti tulee esiintymään kesällä Blockfesteille!!! 
Käy kuuntelee tääki täältä! 

4. Teemu ja Jari - JVG 

On mun listalla suomalaistaki musaa ja aika suuri osa on JVG:n kappaleita. Tykkään niiden meiningistä biiseillä ja varsinkin tässä biisissä on hauskat sanat, hyvä meno ja tästä tulee hyvälle tuulelle. Kaiken lisäks tässä biisissä kaikki on aivan totta! 
Käy kuuntelemassa tää biisi tästä! 

5. Ei oikotietä - Cheek 

"Ei oo olemassakaan oikotietä onneen" Totta. Oon luukuttanu tätä biisiä aika pitkään, mutta jotenki tää sopii myös treenilistalle tosi hyvin! Ei siitä varmaan sen enempää tarvii selittää. Tätä biisiä en tähän linkkaa, koska en löytäny tuben puolelta alkuperäistä kappaletta. Voitte ite käydä ettimässä jotain latauksia ja kuunnella vähän, miltä kyseinen biisi kuulostaa. 


Ja näin on taas yksi torstain kirjotus hoidettu. Toivottavasti löyty jotain uutta sunkin treenilistalle ja ihan muutenkin kuunneltavaks! 😋

Mä tässä aamulla kävin ihanan ystäväisen kanssa tekemässä vähemmän ihanan porrastreenin ja iltapäivällä vielä töihin vetää muutama tunti! Hyvä fiilis ja kevättä kohti! 




Mulla on myös teille uutisia, mutta en paljasta vielä mitä! Tulossa vähän muutoksiä elämään, mutta palaan niihin ensiviikolla tai sitä seuraavalla! Nyt mukavaa loppupäivää ja tulevaa viikonloppua!

- I-M 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti