torstai 30. maaliskuuta 2017

UUTISIA !

Päätin nyt istahtaa hetkeks alas ja avata koneen, blogin ja kirjottaa tänne. Kuulumiset lyhyesti; hyvää kuuluu, terveenä pysytty ja töiden ohella oon kovasti yrittäny myös vähän treenata! 👊



Mutta asiaan. Vihdoin voin paljastaa teille, mitä mä täällä oon oikein puuhaillu torstaisen tekstin jälkeen. Mä nimittäin löysin uuden kämpän! Oon tosi onnellinen tästä tilaisuudesta ja kämpästä.

Muutan tosiaan nyt tässä ihan lähipäivinä ja pääsen laittamaan kämppää kuntoon askel kerrallaan. Onneks mulla on ihana perhe, jotka auttaa mua kaiken tavaran kuljettamisessa ja kantamisessa ja kokoomisessa. Tänään myös Janina tulee mun avuks pariksi päivää. Apu tulee todella tarpeen, joten kiitos nyt jo kaikille!

Tosiaan, jään edelleen Pirkkalaan. Täältä siis löytyi uusi kämppä ja hyvältä paikalta. Kuvia kämpästä en laita, ennekun oon saanu sen edes jonkunlaiseen kuntoon.

Paitsi tän. 


Mutta koska tärkeimmät asiat ensin… Muutama mun kaveri on myös jo kysellyt, että koska on tuparit. Älkää huoliko, kyllä teille niistä infotaan sitten! 😎

Tänään on myös torstai ja torstain top vitosen aika! Yritän julkasta sen tekstin vielä illalla, mutta jos sitä ei jostain syystä kuulu, niin ei hätää! Siinä tapauksessa lista tulee huomenna tai lauantaina! 😊

Kiitos, kun jaksoit taas lukea ja jos oot tykänny mun teksteistä, niin linkkaahan mun blogi myös sun frendeille! Olisin todella kiitollinen 🙏

Mukavaa päivää!

- I-M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti