torstai 13. huhtikuuta 2017

Torstain top5 !

Noniin, parin viikon tauon jälkeen vihdoin ollaan torstain top5 - tekstin parissa! Tällä kertaa pääsette taas näkemään mun vaatekaapin sisältöä. Valitsin nimittäin mun viis lempparia mun omista vaatekappaleista. Valinta oli jälleen kerran vaikee, mutta kyllä sieltä löyty ne lempivaatteet. Osaa vaatteista en oo vielä päässy käyttämään, koska oon ostanu ne sen verran lähiaikoina ja osa vaatteista on sellasia, joita käytän suht harvoin.

Kuljen siis joka päivä juoksuhousuissa ja hupparissa, niin nyt oli kiva ettii suosikit tuolta! Sain taas ihan sikana inspiraatioo pukeutumiseen, ku löyty myös sellasia vaatteita tuolta kaapista, joita ei oo hetkeen käyttäny. Tekis vähän mieli myös kaupoille, mutta odotellaan palkkaa… 😀
Nyt oli kyllä niin epäselvä selitys, että parempi mennä suoraan listaan!

1. Farkut, Dr. Denim 

Nää farkut on ollu mulla jo jonkun aikaa, ja vasta hetki sitten kaivoin nää taas pitkästä aikaa käyttöön. Nää on siis Dr. Denimin farkut ja malli on Lexy. Mulla nää on koossa L. Ite tykkään näiden farkuista tosi paljon. Ihanan joustavia ja hyvää materiaalia, sekä kestää mulla yleensä puolisen vuotta käytössä. Oon tosiaan ite rikkonu nää mattoveitsellä, koska halusin vähän vaihtelua. 
(Vinkki: jos haluut ite rikkoa farkut, suosittelen mattoveistä!!!) Tykkään näistä itseasiassa tosi paljon ja nää on ehdottomasti  mun lempihousut tällä hetkellä!  🙉





2. New Yorkerin T-Paita

Joo, oon tylsä ja valitsin tähän listaan t-paidan… Tosin se on kyllä yks hienoimmista t-paidoista ikinä!!! Löysin tän tosiaan New Yorker nimisestä liikkeestä ja rakastuin tähän heti! Edessä oleva teksti on kivan pelkistetty, mut siin on kuitenkin jotain erilaista, hihojen yksityiskohdat kiinnitti heti huomion ja toi helma. Tykkään pitkistä paidoista ja varsinkin tän paidan helma on ihan tydellinen. Musta helma, jossa on valkosia pilkkuja. Parasta on, ettei noi pilkut oo missään järjestyksessa, vaan ne on heitelty tohon helmaan sekasin ja niistä on tehty myös eri kokosia. Koska halusin paidan olevan  mielummin iso, kuin tyköistuva, mulla on tää koossa XL. Rakastan! 😎




3. Takki/verkkatakki, ADIDAS

Tän takin oon saanu lahjaks mun äidiltä ja tää on kyllä yks onnistuneimmista lahjoista ikinä. Oon käyttäny tätä ihan hirmusesti viime kesänä ja nyt odotan innolla, että ilmat lämpiää ja saan taas painella tää päällä pitkin Tampereen keskustaa! Tykkään tän takin kuosista ihan älyttömästi, tässä on todella kivat värit ja koska oon musta ihminen, niin nää värit on tarpeeks hentosia eikä hyppää silmille. Tykkään myös siitä, että tässä on logo selässä sekä rinnassa ja nuo kolme raitaa löytyy hihoista. Takki on mulla koossa 38. Kaiken kaikkiaan tää vaan on niin täydellinen! 😍




4. Mekko, H&M 

En kovinkaan usein käytä mekkoja, mut joskus osuu kaupassa silmään sellanen mekko, jota sä et vaan voi jättää. Tää on ehdottomasti yks niistä! Tosiaan ihan perus musta, t-paita mekko, mutta jo heti edessä oleva teksti oli mun mielestä aivan mahtava. Nappasin tän siitä rekistä ja kurkkasin selkäpuolelle. Siinä kohtaa sanoin, että otan tän! Justin Bieber kamaa ei koskaan voi olla liikaa! Halusin tän olevan kanssa mielummin vähän löysempi, joten mulla on tää koossa 42. Tykkään hihojen pituudesta ja nekin voi kääntää aina, jos haluaa vaihtelua. Ite käytin tätä nyt polvisukkien kanssa, mutta tää menee niin sukkisten kun farkkujenkin kanssa! Tiedän et tää jakaa mielipiteitä, mut mä ite tykkään tästä, ehkä vähän jopa liikaa… Tää tulee olee mun vakkariasu ensi kesänä!! 😂




Selkään on siis listattu kaikki Purpose tourin kaupungit, 
ja siellä myös Helsinki mukana! 

5. Collegepaita, Adidas 

Ostin tän paidan itseasiassa Kroatiasta viime kesänä, Adidaksen outletista. Tykkäsin todella paljon tän paidan väreistä, joten se ehkä kiinnitti ekana huomion. Myös paidan malli on ihana. Vaikka paita ulkouolelta näyttääkin epämukavalta materiaalilta, on se päällä tosi pehmee. Paita ei myöskään oo loppujen lopuks paksu, joten menee nyt keväällä esim bomberin kanssa tosi hyvin. Paita on malliltaan V-kirjaimen muotonen; hartioista todella leveä ja kapenee kohti lantiota. Paita on myös suht lyhyt, mutta esimerkiksi normaalikorkuisten farkkujen kanssa toimii! Tääkin paita on mulla koossa 38. 😇






Kiitos ihan hirmusesti, kun oot taas jaksanu ja viitsiny lukea tänne asti. Toivottavasti jotkut vaatteet miellytti, tai inspiroi sua ettimään sun omaa tyyliä! Tässä vanhempana oon tajunnu sen, ettei sillä oo mitään väliä mitä muut ajattelee. Pukeudu just niinku haluat ja eti se oma tyyli!

Mulla itellä on ehkä oikeestaan kaks eri tyyliä. Toinen on aika pitkälti näissä kuvissa, mutta joskus myös tykkään heittää mustat housut, jonkun röyhelöpaidan, kangastakin ja korkkarit, ja koen silti sen olevan mun omaa tyyliä. Joskus myös yhdistän nää kaks tyyliä, ja musta sekään ei oo paha juttu.

Oo rohkeesti oma ittes ja kanna ittes ylpeenä! Ootte kaikki kauniita sellasina ku ootte.
Mikko Harjun sanoin; " Sinä riität" !! 🙏

Ihanaa viikonloppua ja pääsiäistä kaikille! Olkaa rauhassa ja viettäkää aikaa lähimmäisten kanssa! 💞

- I-M



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti