lauantai 8. huhtikuuta 2017

Missä torstain top5?

Oon tällä hetkellä Somerolla, kahvikuppi vieressä ja kattelen ulos. Mieli tekis lähteä lenkille, mutta koska olinhan jo hetken aikaa terve, päätti polvessa oleva vanha vaiva taas ilmottaa itestään ja nyt ei sitten kävellä. No se on loppujen lopuksi pieni murhe, ja menee varmasti pian ohi!

Oon ollu tässä jotenkin tosi kiireinen pari viikkoa. Viimeviikolla tein muuttoa, tällä viikolla oon jo asunu uudessa kodissa, mutta tehny töitä ja treenannu. Jotenki on aika taas menny ihan siivillä ja kaikki päivät menee ihan älytöntä vauhtia. Kodin sisustus ja muu sellanen on vielä ihan kesken, ja rakentuu pikkuhiljaa.

Edellämainituista syistä on siis jääny blogi kokonaan kirjottamatta. Oon ollu vaan sen verran väsyny iltasin, kun oon vihdoin istahtanu kotiin mun väliaikaselle sohvalle, etten oo jaksanu avata konetta ja alkaa kirjottelemaan silmät ristissä tänne mitään. Mulla on ihan tarpeeks stressattavaa elämässä, varsinkin kun oon "stressaajaihminen" ja stressaan pienistäkin asioista, niin en oo halunnu ottaa tästä blogiin kirjottamisesta stressiä. Tiedän, että te jotka tätä luette, jaksatte kyllä odottaa uusia tekstejä! Kiitos siitä 💖

Pointti on kuitenkin se, että mulla on kaikki hyvin! 😊



Tortsain top5 on nyt jääny parilta viikolta julkasematta, ja oon siitä pahoillani. Ens viikolla yritän aktivoitua täälläkin puolella ja keksiä teille jotain mielenkiintosta, josta tekin saisitte jotain irti!

Nyt jatkan mun viikonlopun viettoa täällä, äidin hoivissa ja vietän aikaa Eeliksen kanssa. Hyvä välillä päästä tänne. Täällä saa vaan olla 😘

Kerron myös teille tässä joku päivä mun elämän yhdestä hienoimmasta kokemuksesta. Siihen täytyy saada kuvat yms, joten se tulee vähän myöhemmin!

Ihanaa viikonloppua teille kaikille! Olette tärkeitä!

- I-M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti