maanantai 9. tammikuuta 2017

Joululahjoja ja ostoksia

Yllättäen, oon ihan hitusen myöhässä näiden mun joululahjojen kanssa… Mutta parempi myöhään, kuin ei milloinkaan!

Mun joulu ensinnäki meni tosi mukavasti ja rennoissa tunnelmissa. Tosin olin siinä kyllä hieman kipeä, mutta ainakin oli aikaa levätä. Aattoaamuna meillä oli perinteinen joulupuuro mun toisilla isovanhemmilla, jonne kokoonnutiinkin sitten lähes koko perheen voimin (tosin mun äiti ja pikkuveli oli lapissa mutta muuten siellä olikin kaikki lähimmäiset isän suvun puolelta). Siitä matka jatkui hautausmaan kautta Tammelaan mun toisille isovanhemmille ja siellä vietinkin sitten koko aaton ja pari seuraavaakin päivää. Saunottiin, syötiin ja availtiin lahjoja. Sain jälleen aivan liikaa kaikkea, mutta muutama ehdoton suosikki paketeista paljastui! :)







Yks ihan ehdoton suosikki oli Iittalan Kastehelmi-sarjan kynttilälyhty kirkkaana eli värittömänä. Rakastan tätä kyllä ihan älyttömästi ja uskoisin, että jossain kohtaa pitää hankkia tälle myös kaveri! :) Kiitos tästä isovanhemmille <3





Toinen heti käyttöön päässyt suosikkilahja oli tämä Guessin pikkulompakko, johon mahtuu just sopivasti kortit ja hitusen myös käteistä matkaan mukaan. Oon ottanut tän siis käyttöön heti, sillä tää on just sopivan kokonen laukkuun kun laukkuun, ja näyttää todella kauniilta myös sellaisenaan! Kiitos tästä meidän ihanille perhetutuille <3





Yks ehkä parhaista lahjoista tänä jouluna oli isältä saama lahja. Siitä en viitsi tänne kuvaa laittaa ihan "turvallisuussyistä". Sain nimittäin liput THE WEEKNDin keikalle 1.7. Kaisaniemeen!!! Kyseessä siis Blockfestin järjestämä 10-vuotisjuhlakonsertti, jossa esiintyjinä mm JVG ja Kube! Oon superinnoissani näistä lipuista!!!! Kiitos isä <3 

Sain toki paljon muutakin kivaa, ja kaikki lahjat oli mieluisia. Tässä vain muutama poiminta, joten kukaan ei saa vetästä hernettä nenään! :) 

Saatoin myös ostaa itelleni jotain pientä joululahjaks…hups. Ostin Cubukselta aivan ihanan velour-puvun valkoisessa ja harmaassa värissä. Ne on niin ihanat päällä ja kaiken lisäks ne myös näyttää kivalta! :) Vahva suositus! 

No päätin sitte myös vähän tuhlata jo kauan haluamiini meikkeihin ja ostin sitten vähän täydennystä tuonne meikkipussiin!




Eli kävin tuolla Sokoksella, NYXin pisteellä…  



Jo kauan haluttu Nyxin Strobe of Genius illuminating paletti! Suurta suurta rakkautta. Oon tätä nyt muutaman kerran käyttäny ja oon aivan rakastunu tähän. Odotan, että pääsen ihan kunnolla testailemaan tätä vielä, mutta nyt se on MUN! 



Ja toinen ostos, joka on ollut mulla käytössä vasta ihan parina päivänä, on tämä Nyxin soft matte lip cream sävyssä London. Tämä myös erittäin kiva arkikäyttöön ja meneehän tää nyt juhlaankin! Jättää huuliin tosi kivan mattapintasen kerroksen ja tuntuu kevyeltä eikä kuivatakkaan huulia niin kun jotkut mattahuulipunat. Pysyy myös huulilla ihan kivasti! :) Vahva suositus siis tällekkin. 



Tässä vielä nää tuotteet naamaan läntättynä.







Oon ihan fiiliksissä näistä kaikista jutuista! Olin tossa myös Helsingissä ke-la, mutta kirjottelen siitä vähän myöhemmin tänne. ;) 

Kiitos kun jaksoit jälleen lukea! :) Muista myös TUBEN puoli!!








Ihanaa viikkoa kaikille!

- I-M




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti