tiistai 10. tammikuuta 2017

New year, new me...

Tää vuosi tulee olemaan mun vuosi!

Veikkaan, että noin on sanonut aika moni muukin… Mut mä jotenkin uskon, että tää vuosi tuo mulle paljon hyvää. Viime vuosi opetti mulle paljon ja loppuvuonna ollut muutto ja muu yksityiselämässä tapahtunut muutos toi mun elämään paljon uutta. Vaikka muutokset on joskus vaikeita, niin oon silti päässyt vihdoin asettumaan ja rauhottumaan. Nyt oon oikeastaan todella onnellinen!

Mun vuosi tulee pitämään sisällään paljon sellaista, jota oon halunnu tehdä jo pitkään, mutten vaan ole saanut aikaseksi. Paljon blogitekstejä ja vlogeja, tai niin oon ainakin suunnitellut ja parhaani lupaan yrittää! Aion käyttää kaikki tilaisuudet hyväksi, mitä vaan eteen tulee. Haluan vaan oikeastaan olla onnellinen ja tehdä just sitä, mistä itse tykkään! 

Aion myös olla rohkeampi. Mitä väliä sillä oikeastaan on, mitä muut ajattelee siitä mitä SÄ teet? No ei mitään! Jos jotakuta nyt kovasti häiritsee se, että kirjottelen tänne asioita tai kuvaan vlogia, niin sitten häiritsee. Mä en enää välitä ja toivon, ettet säkään! (Pienenä vihjeenä siis, että tee mitä haluut, äläkä välitä muista)

Ainiin! Viime tekstissä mainitsin sen Helsingin. Olin siis seuraamassa ihana ystäväni Miss Helsinki 2017 finaalia. Itse kilpailussa kävi miten kävi, mutta tapahtumana se oli todella kiva. Mulla oli ihan älyttömän hauskaa. Sain tavata ihmisiä, jotka merkkaa mulle paljon, sain viettää aikaa muutaman ystävän kanssa ja olla tukemassa kilpailussa mukana ollutta ystävää! En voi ees kuvailla, kuinka ylpee oon mun frendistä! Aivan mahtavaa, että hän lähti kisaan mukaan ja antoi kaikkensa!! 
Love you <3

Kiitos myös toiselle ihanalle ystävälle, kun majoitit mut sun kämppään! Oli niin hauskaa. <3


 

Kaunis rakkaus <3


Juno kävi muutamaankin otteeseen esiintymässä ja täytyy myöntää, että tykästyin ERITTÄIN paljon! Myös upeelta Janelyltä on tulossa älyttömän kova biisi ulos tässä lähiaikoina. Olkaa hereillä!




Vietin tosiaan vielä pari ylimäärästä päivää Helsingissä ja räpsin vaan pari kuvaa. Nääkin kaikki on puhelimella otettu, kun kamera jäi kokonaan tänne Pirkkalaan. Koittakaa kestää!





Joten, new year, new me! Tää ei oo mikään lupaus teille vaan tää on lupaus mulle itelleni. Nyt pitää alkaa nauttimaan ja elämään. Tästä tulee huikee vuosi!

- I-M




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti