torstai 19. tammikuuta 2017

Torstain top5 !

Mulla oli tarkoitus kirjottaa viime torstain jälkeen tässä välissä jotain, mutta en ilmeisesti sitten kirjottanukkaan… No kuitenkin!

Tänään käsittelyyn pääsi mun omat top viisi takkia. Ajattelin ensin, ettei mulla ole ees viittä takkia, mutta kyllä niitä näköjään vaan oli kertynyt ja valintakin oli yllättävän vaikee. Tässä kuitenkin teille top 5! 😇

1. Bench, talvitakki

Tää kyseinen takki on ollu mulla jo varmaan neljä vuotta. Paras talvitakki ikinä! Kyseinen takki lämmittää todella hyvin, tässä on isot taskut ja tää on vielä kaiken lisäks superkiva päällä. Jos tää takki joskus menee rikki, en tiedä mitä teen! 💕



 2. H&M, "karvatakki" 

Tän takin tarina on sellanen, että näin tän mun kämppiksen kaapissa ja kysyin ihan innoissani, että saanko kokeilla sitä. Kämppikseni totesi siihen, että senkus pidät sitä, mä en sitä käytä. Rakastan tätä takkia! Ite käytän tätä yleensä, jos oon lähdössä ulos ja haluan hieman laittautua. Tykkään erityisesti myös tän takin nahkahihoista. Ne tekee tästä hitusen kevyemmän näkösen. 🐑






 3. Vero Moda, Bomber jacket

Etsin tossa kesän loppupuolella bomberia, joka menis mulla mekon kanssa festareilla. Päädyin vero modaan ja kun näin tän takin, oli se pakko ostaa. Tykkään super paljon tästä kaulan resorista, koska se on hieman korkeempi, kun muutamissa takeissa joita kokeilin. Myös tää vetoketjun metallinen/hopeinen väri on musta kiva yksityiskohta. Koska tää bomberi on myös vähän paksumpaa matskua, menee tää pidemmälle syksyyn sekä heti keväällä tosi hyvin! 😎



 4. ZARA, nahkatakki

Siis niinkun, tälle takille hiljainen hetki! Kun mä kävelin Zaraan, ja näin tän takin siellä rekissä, mä kirjaimellisesti JUOKSIN tän luo. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Tykkään tästä aivan älyttömän paljon, koska no tää on PUNAINEN ja tässä on kivoja yksityiskohtia esim. noi remmit tuolla helmassa ja vetoketjut kummassakin hihassa. Voisin papattaa tästä niin kauan, mutta laitetaan vaan nää kuvat ja antaa niiden kertoa loput! 💯💋


5. NIKE, ulkoilutakki

Viimeisenä valitsin vielä mun niken ulkoilutakin. Tän kanssa on tosi mukava lähtee lenkille, sillä tää hengittää ja jonkin verran myös lämmittää. Takki on aika ohut, mutta tää on ollu mulla myös talvella lenkkipoluilla, ja kyllä tarkenee kun vaan laittaa tarpeeks alle! Tässä on iso huppu ja todella korkea kaulus, jotka molemmat tuo suuren plussan. Myös vetoketjulliset taskut löytyy kummaltakin puolelta. Oikeesti tää on miesten takki ja tilattu mun pikkuveljelle, mutta koska tää oli hänelle pieni niin meikä sen vei! 🏃





Tässä oli mun tän viikon top5! Toivottavasti piditte.
Tällä viikolla sain tän myös tonne tuben puolelle, joten käy sieltä myös kurkkaamassa paremmin, miltä kukin takki näyttää mun päällä! 😊😊😊

Kiitos kun jaksoit lukea!

- I-M


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti