torstai 12. tammikuuta 2017

Torstain top5 !

Tästä alkaa mun uus, joka torstainen blogi/vlogisarja! Joka torstai siis kerron top5 suosikit joko kuluneelta viikolta, kuukaudelta tai ihan vaan jostakin kategoriasta. Jos haluat kuulla mun top viis lempparia jostain sulle mieluisasta aiheesta, niin kommentoi se tonne alas! 😊

Tähän ensimmäiseen top vitoseen mä otan mun lempipuuhailuja ja lempiajanvietteitä!

1. Ystävien kanssa hengailu 💕💕

Ystävät on aina ystäviä. Parasta tekemistä niiden kanssa yleensä on kaikki. Ei tarvii suunnitella etukäteen, että mitä tehdään, koska pelkkä hengailukin on ihan parasta oikeessa seurassa! 😊 


2. Liikunta 🏃👍💪

Erittäin hyvää ajanvietettä, sillä samalla kun tylsyys katoo, vaikutat myös positiivisesti omaan terveyteen ja hyvinvointiin. Sitäpaitsi se fiilis, kun tuut salilta tai lenkiltä hyvän treenin jälkeen! Sitä fiilistä on vaikee kuvailla, joten kokeilkaa. Suosittelen 😉 

Kuva taitaa olla vuodelta 2015… 


3. Netflix & sohva 😋😌

Tän voi sitten mainita heti tähän liikunnan perään… 
Mun yks ihan lempparipuuhista on vaan olla ja katella esim. Netflixistä jotan superhyvää sarjaa. Mikä olis sen ihanampaa, kun kylminä talvi-iltoina käpertyä viltin alle teemukin kanssa ja katella Netflixiä kaikessa rauhassa? 

4. Shoppailu 💸💸💸

Siis mä rakastan shoppailua! Vaikka en todellakaan aina edes ostais mitään, niin silti kaupoille lähteminen on aina ihan älyttömän kivaa. Näkee ihmisiä, pääsee sovittelemaan vaatteita ja tekemään löytöjä. Tässäkin kyllä tosin vaikuttaa se, kenen kanssa on liikenteessä! 😊 
Täytyy vielä mainita, että kirppareiltakin tulee tehtyä ihan hyviä löytöjä! 


5. Laulaminen & musiikinkuuntelu 🎶🎧🎤

Siis kuulokkeet päähän, hyvä biisi soimaan ja antaa palaa! Kun oon yksin kotona, laulelen lähestulkoon koko ajan. Oli musiikkia tai ei. Mä oon aika varma, että mun naapurit on kyllästyneitä muhun…
Tykkään myös hirmusesti käydä artistien keikoilla, mutta niihin vaan palaa tota rahaa ihan kohtuu hyvin… 

Siinä oli lyhyesti tän torstain top 5 ! Tästä ekasta torstaista ei vielä vlogiin tuu mitään, mutta ens viikolla kyllä tubenkin puolelta löytyy top 5 suosikit! Sitä odotellessä voit käydä kurkkaamassa 
20 faktaa musta 💁 (tosin pari kohtaa ei enää pidä paikkaansa, mutta samapa tuo)

- I-M 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti