tiistai 24. tammikuuta 2017

Lainaus eräästä päiväkirjasta

" Miksi rakkaus loppuu yhtä nopeasti, kuin se alkaakin? Miten se tapahtuu? Vai onko joku jo jossain päättänyt, että tuo rakkaus loppuu tänä päivämääränä, jonka minä päätän?

Meidän rakkaus loppui jo viime kesänä. Ääneen sen sanoimme vasta lokakuussa. Marraskuussa kaikki oli jo ohi. 

Päätös ei ollut helppo, mutta se oli täysin oikea. Ensin oli vaikea olla, vaikea hengittää. Nyt kun ajatukset on koottu yhteen, olen tajunnut, että päätös oli täysin oikea. Nyt olen onnellinen. Vihdoin. Onnellisempi kuin muutamaan vuoteen. Yksin. 

Vaikka rakkaus hiipui  pois, oli se rakkaus silti kaiken arvoinen. En vaihtaisi siitä hetkeäkään pois. Oli huonoja ja hyviä hetkiä. Paljon hyviä hetkiä. Kasvoin todella paljon. Olen nyt henkisesti vahvempi. 

Väärät valinnat on myös jokaisen jossakin vaiheessa elämää tehtävä. Niitä on mahdotonta vältää, sillä aluksi ne tuntuvat ainoilta oikeilta valinnoilta. 

Älä mieti liikaa, tee!

'Mitä hävittävää sinulla on?' Tuon lauseen olen kuullut monesti, mutta vasta nyr olen tajunnut, mitä se OIKEASTI tarkoittaa. 

Luota itseesi ja elä! " 


Kiitos perhe ja ystävät kaikesta tuesta! 💕

- I-M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti